Reklamacje
W razie wykrycia niezgodności zakupionego towaru z umową sprzedaży– prosimy o zawiadomienie nas o tej niezgodności. Mogą Państwo posłużyć się wzorem formularza reklamacyjnego, który jest dostępny dla wszystkich użytkowników sklepu.
Pamiętaj, że oferowane przez nas produkty objęte są 2-letnią odpowiedzialnością Sprzedawcy za zgodność towaru z umową sprzedaży. . Jeśli w wybranych przypadkach, w odniesieniu do określonego Towaru Sklep rozszerza zakres swojej odpowiedzialności, np. wskazując na dłuższą swoją odpowiedzialność, to stosowana informacja w tym zakresie jest każdorazowo wyraźnie zaznaczona w Sklepie na stronie produktu (karcie produktu) oraz na opakowaniu takiego produktu. Do wszystkich zgłoszonych reklamacji ustosunkowujemy się w terminie 14 dni kalendarzowych. Szczegółowe warunki rozpatrywania reklamacji znajdziesz w Regulaminie.
Jak reklamować zakupiony u nas produkt w 5 prostych korkach?
- Możesz posłużyć się udostępnionym przez nas formularzem reklamacyjnym. Wypełnij go. Po jego wysłaniu drogą elektroniczną otrzymasz potwierdzenie jego przesłania do nas na podany adres e-mail.
- Możesz też wydrukować wypełniony formularz i podpisać go, a następnie zapakować odpowiednio wraz z reklamowanymi produktami.
- Po zawiadomieniu nas o niezgodności towaru z umową otrzymasz potwierdzenie zamówienia kuriera, który odbierze od Ciebie przesyłkę w wybranym przez Ciebie dniu roboczym.
- Oddaj wcześniej spakowaną paczkę kurierowi.
- W ciągu 14 dni Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone. Po jego rozpatrzeniu skontaktuje się z Tobą pracownik z działu reklamacji.
Aby rozpocząć procedurę reklamacji możesz wypełnić poniższy formularz:
Dane podstawowe:
Informacja prawna:
Informujemy, że podany powyżej wzór nie jest wymagany. Konsument może złożyć jakiekolwiek inne jednoznaczne zawiadomienie na trwałym nośniku, gdzie wskazane zostaną:
- imię, nazwisko i adres zgłaszającego reklamację
- określenie reklamowanego towaru, w zakresie, w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar)
- dowód zakupu reklamowanego towaru
- opis niezgodności towaru i termin, w jakim wada została dostrzeżona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację
- żądanie reklamującego
- datę wniesienia reklamacji
A następnie odesłać przesyłkę na adres:
Magazyn Kanlux SA
ul. Rozwojowa 12
41-103 Siemianowice Śląskie
z dopiskiem
"Reklamacja Kanlux for home"