Zamówione produkty dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub do wybranego paczkomatu, za pośrednictwem firmy InPost.
Firma kurierska GLS dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku. 98% naszych przesyłek dostarczonych jest do Klienta następnego dnia roboczego po nadaniu przesyłki. Jedynie w nielicznych przypadkach może zostać dostarczona dzień później. Przesyłkę możesz śledzić na stronie internetowej GLS https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek podając numer listu przewozowego, który otrzymasz od nas przy wysyłce Twojego zamówienia.
Paczkomaty® InPost to największa sieć nowoczesnych urządzeń do samodzielnego odbierania przesyłek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. To usługa logistyczna oferująca wygodę odbioru przesyłki w dowolnym miejscu o dowolnej godzinie. To także innowacyjność, dyskrecja i bezpieczeństwo. Przesyłkę możesz śledzić na stronie internetowej https://inpost.pl/sledzenie-przesylek podając swój numer listu przewozowego, który również otrzymasz przy wysyłce Twojego zamówienia.
Przesyłki nadawane przez Kanlux for home pakują specjaliści z doświadczeniem. Używamy najlepszych materiałów do zabezpieczenia przesyłek. Mimo wszystko warto sprawdzić stan przesyłki wraz z kurierem. Jeśli stan przesyłki wzbudza wątpliwości lub nosi ślady otwierania, zalecamy sprawdzanie każdej przesyłki wraz z kurierem. W przypadku uszkodzenia należy spisać wraz z kurierem protokół szkody (dostępny u kuriera). Jest to bezwzględnie wymagane do rozpatrywania roszczeń reklamacyjnych. Jeśli odebrałeś uszkodzoną przesyłkę z paczkomatu, skontaktuj się z nami, lub bezpośrednio z firmą InPost pod numerem telefonu 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (dla telefonów komórkowych).